varit borta

Hejsan bloggovish, mår ni bra?
Nu ligger jag i sängen med E och vi myser, har saknat nån att mysa med. Hihi!
Jag har ju varit borta från bloggandet under en bit av lovet, ber om ursäkt.. Ouups, men allt med pappa är ju inte alls bra.
Har varit på sjukhuset varenda dag sedan pappa blev sjuk och älskar verkligen mi padre. Min familj väljer att inte skriva ut om daddy på bloggen nu för det är inte alls bra med honom och ja, det får stanna utanför er. Men ni får säkert veta sen, bloggen är ju en dagbok, right? ;) men nog om det nu
Idag red jag ut prinsen & mös. Va på GPK en sväng och kikade in, sen åkte jag till sjukhuset med la famillia och träffade pappa. 
Var där tills typ sju. Sen käkade vi kinamat för första gången på typ 3 år haha, och runt 9 tiden kom E.

Förlåt, men jag avlider va schnygg han är. fast perfektion i mina ögon är E ❤️
Puss&hej




Kommentarer
Anonym

Vem är e?

2013-11-06 @ 22:26:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

moag.blogg.se

Hej! Jag är en 13 årig tjej från Gävle som på fritiden rider, spelar fotboll och är med kompisar. Hoppas du stannar här ❤️

RSS 2.0