Bra dag

Idag var jag med Eveluni och Wilmus vi hade super kul!
Vaknade runt åtta och vid halv nio åkte vi ner till Hedemora igen för en rolig, hemlig grej som snart släpps på bloggen!
super kul.
När vi kom hem så var klockan halv elva så jag gjorde iordning mig lite extra och sen hämtade Wilma & Evelina mig och vi åkte till stan, jag fick panik för jag trodde att jag hade glömt min plånbok hemma, men den låg på bilgolvet.. Haha 
åt på wayne's och drack smoothie på naked juice bar, fyndade lite fina grejor också, men det kommer i ett inlägg imorgon. 


Imorgon ska jag iallafall vara med min alldeles för saknade Amanda och vi kommer ha super kul. Tror vi ska ha sleepover & då ska vi typ göra tacos eller pizza, sjukt kul kommer vi ha iallafall :)
ni får ha det så bra, puss & godnatt ❤️






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

moag.blogg.se

Hej! Jag är en 13 årig tjej från Gävle som på fritiden rider, spelar fotboll och är med kompisar. Hoppas du stannar här ❤️

RSS 2.0